مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

آیا تصمیم دارید به عضویت اوریف لیم دربیایید؟

آیا تصمیم دارید به عضویت اوریف لیم دربیایید؟

آیا فرصت درآمد زایی اوریف لیم به شما هم پیشنهاد شده؟

پس به مطلب زیر توجه کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

قبل از هر چیز باید بدانید یک مشاور کیست و چه کاری انجام میدهد.

شاید در ذهن شما این سوالات پیش آمده باشد که مشاور اوریف لیم یعنی چه و یک مشاور چه کسی است و چه کاری انجام میدهد و چگونه میتوان مشاور فروش اوریف لیم شد و مشاور بودن چه سودی دارد و سوالاتی از این قبیل.

به همین دلیل من تصمیم گرفتم که در این قسمت توضیح مختصر ی در این زمینه ارائه بدهم شاید مورد توجه شما قرار بگیرد و شما نیز تصمیم بگیرید از این فرصت عالی استفاقده کنید و یکی از مشاوران اوریف لیم شوید.

ناگفته نماند که اوریف لیم عرضه و فروش محصولات خود را تنها از طریق مشاوران خود انجام میدهد یعنی شما تنها از طریق مشاوران فروش اوریف لیم میتوانید محصولات را خریداری نمایید نه در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و این جواب سوالی است که در ذهن خیلی ها جا افتاده است که چرا با اینکه اوریف لیم ادعا میکند که 41 سال سابقه تولید لوازم آرایشی بهداشتی دارد اما تا همین یکی دو سال اخیر نامی از آن در ایران شنیده نشده ؟

در جواب بابید بگویم که چون عرضه محصولات از طریق مشاوران صورت میگیرد و در ایران شعبه ای از شرکت وجود نداشته که مشاوران بتوانند از طریق آن محصولات را تحویل گرفته و به فروش برسانند مارک اوریف لیم در ایران شناخته شده نبود اما از مدت یک سال و خورده ای پیش که شرکت فعالیت رسمی خود را در ایران شروع کرده با استقبال فراوان مردم مواجه شده به طوری که هم اکنون بیش از 50.000 مشاور اوریف لیم در ایران به همراه ۲ میلیون مشاوری که در سراسر دنیا مشغول به فعالیت هستند .و اوریف لیم با این روش فرصت نامحدود درآمدی برای مشاوران خود فراهم نموده است که هر کس با توجه به میزان فعالیتش درآمد کسب میکند . و به جای استفاده از روش سنتی عرضه کالا از روش فیس تو فیس یا فرد به فرد استفاده میکند.

حال اگر بفکر پر کردن اوقات فراغت خود با یک کار پاره وقت هستید،

اگر این اوقات فراغتتان، زمان معینی ندارد و ممکن است روزها و زمانش تغییر کند.

اگر می خواهید از این زمان بهترین استفاده را بکنید و کار پاره وقتی را انجام دهید که در آن خودتان رئیس خود باشید و مدیریت زمان آن نیز برعهده خودتان باشد...

مشاور شرکت اوریف لیم شوید.

*-مشاور بودن فرصتی برای همه و مناسب هر شیوه زندگی (چه پیر باشید یا جوان ، مرد یا زن ، پول دار یا تنگ دست ، زشت یا زیبا و از هر قوم یا ملیتی که میخواهید باشید و ..... ) کافی است به سن قانونی رسیده باشید. وهزینه عضویت را بپردازید.

*-میتواند شغلی پاره وقت یا تمام وقت باشد(شما میتوانید این فرصت را به عنوان شغل دوم ، حتی سوم خود بپذیرید و اوقات فراغت خود را به معرفی و فروش محصولات بپردازید و از فروش محصولات درآمد کسب کنید)

*-آشنایی با افراد جدید و یافتن دوستان تازه ( در این کار هر روز با افراد جدید و دوستان تازه ای آشنا میشوید و با همکاری و کمک کردن به همدیگر میتوانید به اهداف مورد نظر خود دست یابید و به رشد فردی و گروهی خود و دوستانتان کمک کنید. همانگونه که این افتخار نصیب من شد که بتوانم از این طریق با دوستان و افراد تازه ای مثل خود شما که مشغول خواندن این پست هستید آشنا بشوم)

*-رشد و پیشرفت فردی و حرفه ای ( در این فرصت شما به هر اندازه که تلاش کنید رشد و پیشرفت خواهید نمود و از نظر اطلاعات پوستی بهداشتی و آرایشی به روز میشوید. همچنین اطلاعات مدیریتی و راهبری خود را افزایش میدهید)

*-فراگیری در مورد زیبایی و مد ( شما اطلاعات زیادی درباره مد وزیبایی فرا خواهید گرفت و با بهترین و جدید ترین مدها و محصولات زیبایی آشنا شده و با استفاده خود از این اطلاعات و محصولات و با در اختیار قرار دادن آن با خانواده ، دوستان ، همکاران ، فامیل و.... بر جذابیت و زیبایی خود و دیگران بیفزایید.) اوریف لیم به مشاورانی که در کلاس های آموزشی رایگانی که توسط خود شرکت برگذار میشود شرکت نمایند و بتوانند این دوره را با موفقیت به اتمام برسانند مدرک بین المللی آکادمی پوست از دانشگاه تخصصی پوست اوریف لیم را خواهد داد .

*-بدون نیاز به سرمایه گذاری ( صرفا هزینه عضویتی اندک) برای مشاور شدن نیازی به پرداخت هزینه گزافی نیست کافی است با یکی از مشاوران اوریف لیم تماس بگیرید و فرم اشتراک را با کمک ایشان پر نموده و مبلغ 19.500 تومان را که 15.500 تومان هزینه عضویت و 3500تومان هزینه پست بسته است را بپردازید ( ناگفته نماند که این هزینه به طور غیر مستقیم به شما برگشت داده میشود چون پس از تایید اشتراک شما و دریافت کد بین المللی برای سفارش دادن کالاها بسته ای به نام استارتر کیت که حاوی { دفترچه راهنمای مشاور – جدید ترین کاتالوگ محصولات – فاکتور فروش – تقویم کاری – بروشور های اطلاعاتی جهت بالا بردن اطلاعات شما درباره شرکت و تعدادی دیگر از ابزار کاری مورد نیاز شما } در اختیار شما قرار میگیرد و شما با شرکت در کلاس های رایگان شرکت اطلاعات فردی خود را بالا برده و چیز های زیادی درباره زیبایی و مد یاد خواهید گرفت) و فعالیت خود را به عنوان یک مشاور شروع کنید. از این پس شما محدودیتی در کسب درآمد نخواهید داشت شما میتوانید مبلغی بین صفر تا 4 میلیون تومان (و بیشتر ازآن چه که تصورش را بکنید ) در ماه درآمد داشته باشید که بستگی به میزان فعالیت شما دارد. ناگفته نماند که این کار راه یک شبه پول دار شدن نیست و نیاز به تلاش و فعالیت و پشت کار زیادی دارد.

در ضمن دوستان و مشتریان مقیم تهران نیازی به پرداخت هزینه پستی ندارند و با مراجعه حضوری به دفتر شرکت میتوانند شخصا نسبت به ثبت اشتراک خود اقدام نمایند و تنها هزینه عضویت را بپردازند که مبلغ ۱۵.۵۰۰ تومان است.

حال ببینینم روش های کسب درآمد در اوریف لیم چگونه است.

قبل از هر توضیحی در مورد نحوه کسب درآمد در اوریف لیم بهتر است کمی در مورد Direct Selling  یا فروش مستقیم  که روش فروش اوریف لیم برگرفته از آن است بیشتر بدانیم.

Direct Selling  یا فروش مستقیم چیست ؟ 

فروش مستقیم روشی است پر جنب وجوش Dynamic  و با سرعت رو به رشد  در دنیای امروز محصولات وخدمات اکثراً از طریق انجام حجم زیادی از بازاریابی و تبلیغات و پس از پشت سر گذاشتن کانالهای خاص  توزیع ( همانند تاجران بین الملل و بازرگانان و دلالان و ....) به فروش می رسد .این روش طبیعتاً روشی است پر هزینه که مشتری ناچار به پرداخت آن می باشد .

فروش مستقیم فراهم کننده این امکان  برای شخص مشتاق برای بدست آوردن یک  فرصت تجاری در راستای کسب درآمد و بنا نهادن تجارت متعلق به خود است و همچنین مشتریانی که مشتاق یک جایگزین برای فروشگاه ها و مراکز خرید هستند و در یک کلام برای بازار مصرف کالا هزینه شرکت در یک برنامه فروش مستقیم معمولاًبسیار پایین و ناچیز می باشد .
 این هزینه قالباً برای خرید یک کیت شروع کار و خرید چندین قلم از کالاهای شرکت پرداخت می شود  فروش مستقیم تکمیل کننده شبکه های توزیع کالا در سیستم های اقتصادی جوامع می باشد و فراهم آورنده یک منبع مناسب از محصولات با کیفیت بالا برای مشتریان ، در صورتیکه فروش مستقیم روشی است برای فروش کالا و خدمات فرد به فرد یا شخص به شخص به دور از یک محل فروش ثابت 
بازاریابی و فروش محصولات و خدمات توسط فروشندگان مستقل انجام گرفته و عمدتاً فروش این محصولات از طریق به نمایش گذاشتن آنها در منازل و میهمانی های فروش خانگی و فروش نفر به نفر انجام میگیرد که در واقع از قدرت تبلیغات کلامی که بعنوان قدرتمند ترین روش تبلیغات شناخته شده استفاده می شود. شرکت اوریف لیم  نیز یکی از بهترین و قدرتمند ترین شرکت هایی است که از این روش جهت معرفی و فروش محصولات خود استفاده مینماید. هر کدام از این شرکت ها طرح ها و پلان های مختلفی جهت پرداخت کمیسیون به افرادی که عمل تبلیغ و فروش را برای آنها انجام میدهند دارند که در زیر به روش کمیسیون دهی یا همان نحوه کسب درآمد در اوریف لیم  میپردازیم.

به طور کل اوریف لیم شعار خود را در این سه چیز خلاصه کرده است:

جذاب باشد:
با استفاده از محصولات مرغوب ، با بالا ترین کیفیت و استاندارد روز دنیا تولیدی شرکت اوریف لیم زیبایی و جذابیت خود را دو چندان کنید.

درآمد کسب کنید:

شما نیز میتوانید به صورت پاره وقت یا به عنوان شغل دوم و حتی سوم خود با عقد اشتراک با شرکت اوریف لیم و فروش محصولات شرکت کسب درآمد نمایید.

خوش بگذرانید:

شما نیز میتوانید با معرفی فرصت اوریف لیم به مشاوران و آشنایان خود با افرادی که مشاور دارید هم کار شوید و هر روز با افراد و مشاوران جدیدی آشنا شوید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

به طور کلی چهار  روش برای کسب درآمد در اوریف لیم داریم که عبارتند از :

1)      30 % سود مستقیم (23% تخفیف ) روی هر سفارش

2)      تخفیف اجرایی بر روی حجم فروش شخصی

3)      تخفیف اجرایی بر روی حجم فروش سازمانی (گروهی)

4)      پاداش ها نقدی و غیر نقدی

چطور 30 % سود کسب میکنید؟

اگر شما کاتالوگ را به پنج نفر نشان دهید  و مبلغ 120.000 تومان از قیمت کاتالوگ سفارش بگیرید، شما 120.000 تومان از مشتری ها میگیرید،و مبلغ 92.500 تومان به اوریف لیم می پردازید.

سود مستقیم شما معادل 27.500تومان است.

یعنی                         92.500 تومان ضربدر 30% سود میشود  27500 تومان

و یا به صورت تخفیف اگر در نظر بگیریم  

                              120.000 تومان منهای 23% تخفیف میشود 27.500 تومان


این اولین سود شما در فرصت درآمد زایی اوریف لیم است!

ولی سوال ما این است که شما به تنهایی چه میزان در ماه توانایی فروش محصولات را دارید؟

به صورت خوش بینانه اگر در نظر بگیریم به این شرط که فرض بگیریم که شما فروشنده خوبی هستید حدودا 500 تا 800 هزار تومان در ماه توانایی فروش به صورت شخصی را دارید  و سود شما بین 120 تا 200 هزار تومان خواهد شد.

حال ببینیم راه حل عبور از این مشکل چیست.

چرا با تشکیل گروه مشاوران فروش خود (یا سازمان فروشتان ) درآمد بیشتری کسب نکنید؟

اول:

کاتالوگ را نشان دهید و روی هر سفارش 30% سود مستقیم (23% تخفیف) کسب کنید.

سپس:

از دوستان  و کسانی که به آنها علاقه دارید و از بودن با آنها لذت میبرید ومیدانید که میتوانند از این فرصت فوق العاده استفاده کنند و درآمد خوبی کسب کنند دعوت کنید به گروه شما بپیوندند و مشاور اوریف لیم شوند و تا 21% روی فروش گروه تان سود دریافت کنید.

با تشکیل گروه هر کدام از اعضای گروه با توجه به میزان فعالیتش در طول یک ماه درصدی از این 21% سود را دریافت مینماید که در قسمت های بعد بیشتر توضیح داده خواهد شد.

2-دومین روش کسب درآمد حجم فروش شخصی است.

قبل از هر چیز باید توضیح دهیم که هر کالایی امتیازی دارد که مقدار امتیاز هر کالا در بروشور سبز رنگی توسط شرکت به همراه استارتر کیت (ابزار کار ) به شما داده خواهد شد ولی با این حال به طور تقریبی میتوان گفت که هر 1000 تومان برابر با 1/1 امتیاز است به این ترتیب یک کالای 10.000 تومانی حدودا 11 امتیاز دارد.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این امتیاز چه کاربردی دارد؟

در پایان هر ماه میلادی تمامی امتیازات کسب شده توسط خودتان و اعضای سازمان فروشتان جمع خواهد شد و با توجه به مجموع امتیازات بدست آمده یکی از رده های تخفیف جدول روبرو به شما تعلق خواهد گرفت .

امتیاز

درصد تخفیف

599-200

3%

1199-600

6%

2399-1200

9%

4399-2400

12%

6599-4000

15%

9999-6600

18%

10000 به بالا

21%

با توجه به درصد تخفیف کسب شده توسط شما به همان میزان بر روی فروش شخصی خودتان سود دریافت خواهید کرد. برای درک بهتر موضوع به مثال زیر توجه کنید

مثال:
اگر شما به تنهایی مبلغ 250.000 تومان فروش داشته باشید و در سازمان فروش ( افراد گروه ) شما 4 مشاور(رضا ، نرگس، علی و مینا) وجود داشته باشند و هر کدام از آنها 200.000 تومان فروش کرده باشند میزان درآمد خود را حساب کنید؟

1- 23% سود مستقیم روی فروش خودتان یعنی

57.500 تومان = 23 %  منهای  250.000

2- ابتدا درصد تخفیف خود را با توجه به جدول روبرو محاسبه کنید

امتیاز شما + مجموع امتیازات مشاورانتان = امتیاز کل سازمان فروش شما

265 امتیاز خودتان + ( {4 مشاور که هر کدام 212 امتیاز دارند} یعنی  4 ضربدر 212 امتیاز = 848 امتیاز )

پس

848 امتیاز گروهتان + 265 امتیاز خودتان = 1113 امتیاز

پس امتیاز شما به کمک گروه کاری که داشتید شد 1113 امتیاز حال جایگاه و درصد تخفیف اجرایی خود را با توجه به جدول زیر محاسبه کنید.

امتیاز

درصد تخفیف

599-200

3%

1199-600

6%

2399-1200

9%

4399-2400

12%

6599-4000

15%

9999-6600

18%

10000 به بالا

21%

با توجه به جدول شما 1113 امتیاز دارید و شما در رده 6% قرار میگیرید با این حساب شما علاوه بر 23% سود مستقیم 6% هم از روی مبلغ فروش خودتان درآمد کسب میکنید.

6% ضربدر 265 امتیازتان (BP) ضربدر عدد ثابت 600  میشود  9.540  تومان و این سود شما  بر روی حجم فروش شخصیتان است.

یا به عبارت دیگر

192.500 تومان منهای  18% هزینه سرباریا VAT( که شرکت برای انجام امور داخلی و ارائه خدمات به شما انجام میدهد)  که میشود  157.850 تومان و این حجم تجارت (BV)شما ست .

و 6%شما ضربدر  157.850 تومان تجارتی که کرده اید  میشود 9.471  تومان و عدد به دست آمده  با عدد  فرمول بالا نزدیک است اما ما همیشه از فرمول بالا برای انجام محاسبات استفاده میکنیم

حال چرا گفتیم 192.500 تومان  در حالی که شما 250.000 تومان فروش کرده اید ؟

در مرحله اول شما 23% از مبلغ 250.000 تومان خود را سود مستقیم دریافت کرده اید . یا همان مبلغ 57.500  تومان قبل که در اولین مرحله کسب کردید وچون این مبلغ به شما پرداخت شده دیگر سودی روی آن به شما تعلق نمیگیرد. پس شرکت از روی مقدار دریافتی که از شما داشته سود شما را محاسبه و پرداخت میکند.

حال ببینیم مشاوران شما چقدر سود میکنند.

اگر شما به تنهایی مبلغ 250.000 تومان فروش داشته باشید و در سازمان فروش ( افراد گروه ) شما 4 مشاور(رضا ، نرگس ، علی و مینا) وجود دارند و هر کدام از آنها 200.000 تومان فروش کرده باشند میزان درآمد هر کدام از مشاوران خود را حساب کنید؟

1-هر مشاور 23% سود مستقیم روی فروش خودش کسب میکند

یعنی46.000 تومان = 23 % - 200.000

2- بعد درصد تخفیف هریک از مشاورانتان را با توجه به جدول روبرو محاسبه کنید

هر کدام از مشاوران شما (اعضای گروهتان) تنها 212 امتیاز دارند چون هنوز سازمان فروشی تشکیل نداده اند که امتیاز گروهشان با امتیاز خودشان جمع شود حجم فروش سازمانی بگیرند.

حال با توجه به جدول زیر تخفیف اجرایی هر کدام از مشاوران خود را محاسبه کنید.

امتیاز

درصد تخفیف

599-200

3%

1199-600

6%

2399-1200

9%

4399-2400

12%

6599-4000

15%

9999-6600

18%

10000 به بالا

21%

با توجه به جدول ، هرچهار نفر در رده 3% قرار میگیرند با این حساب هر کدام علاوه بر 23% سود مستقیم خودشان 3% هم از روی مبلغ خرید خودشان درآمد کسب میکنند.

3% ضربدر 212 امتیاز هر مشاور ضربدر عدد ثابت 600  میشود 3.816  تومان یعنی هر 4 مشاور گروه شما هر کدام مبلغ 3.816 تومان روی فروش شخصی خود کمیسیون میگیرند.

با این حساب درآمد هر کدام برابر است با :

رضا  ( 46.000 سود مستقیم  + 3.816 حجم فروش شخصی  = 49.816  تومان )   

 نرگس ( 46.000 سود مستقیم  + 3.816 حجم فروش شخصی  = 49.816  تومان )   

علی ( 46.000 سود مستقیم  + 3.816 حجم فروش شخصی  =  49.816  تومان )     

  مینا ( 46.000 سود مستقیم  + 3.816 حجم فروش شخصی  = 49.816  تومان )   

چون هیچ کدام سازمان فروشی ندارند(گروه فروش خود را تشکیل نداده اند ) دیگر حجم فروش سازمانی به آنها تعلق نمیگیرد.

بقیه در ادامه مطلب  

3- سومین روش کسب درآمد حجم فروش سازمانی (گروهی) است.
اگر شما به تنهایی مبلغ 250.000 تومان فروش داشته باشید و در سازمان فروش ( افراد گروه ) شما 4 مشاور(رضا ، نرگس، علی و مینا) وجود داشته باشند و هر کدام از آنها 200.000 تومان فروش کرده باشند میزان درآمدتان را از روی حجم فروش سازمانی خود حساب کنید؟

پس درآمد شما در دو مرحله قبل

( 30% سود مستقیم و حجم فروش شخصی )شد

1- 30% سود مستقیم روی فروش شخصی خودتان= 57.500 تومان

2- 6% سود بابت تخفیف روی حجم فروش شخصی خودتان = 9.471  تومان

علاوه بر این دو سود حجم فروش سازمانی نیز به شما تعلق میگیرد چون شما مشاور های جدیدی به شرکت معرفی کرده اید و شرکت از طریق فروش این مشاوران به در آمد بیشتری رسیده  و همچنین شما یک گروه کاری یا سازمان فروش تشکیل داده اید و بابت آموزش و حمایت این مشاوران جهت فروش محصولات ، از طرف شرکت اوریف لیم درصدی از روی فروش این مشاوران به شما کمیسیون داده میشود ( یا همان تخفیف اجرایی بر روی حجم فروش سازمانی ) به شما داده خواهد شد. که در زیر بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

3-حجم فروش سازمانی شما:

در مرحله قبل با توجه به امتیازی که کسب کردید درصد تخفیف اجرایی شما 6 % شد به همین دلیل شما ما به تفاوت درصد تخفیف خودتان را منهای درصد تخفیف نفرات اول گروه کاری خود از روی فروش  نفرات اول گروه شخصیتان سود کسب میکنید.

(منظور ما از نفرات اول گروه شخصی آن افرادی است که توسط خود شما دعوت به کار شده اند یعنی همان مینا و علی و نرگس و رضا که در این مثال گفته شد ولی اگر علی شخص جدیدی را به گروه خود اضافه نمایید آن شخص دیگر جزء نفرات اول گروه شخصی شما حساب نمیشود ولی امتیازات کسب شده توسط شخص جدید به مجموع امتیازات گروه شما اضافه میشود)

برای درک بهتر به مثال توجه کنید.

رضا ، نرگس ، علی و مینا هر کدام 212 امتیاز کسب کرده اند و هر 4 نفرشان 3% روی فروش خودشان درآمد کسب میکنند و شما هم ما به تفاوت درصد تخفیف اجرایی خود با نفرات اول سازمانتان  را روی فروش مشاوران اولتان و گروهشان سود میبرید یعنی  روی فروش هر کدام از آنها 3% درآمد کسب میکنید (نفرات اول سازمانتان یعنی مشاورانی که خود شما معرفی کرده و آموزش داده اید نه مشاورانی که دوستان شما که در گروهتان هستند معرفی و آ»وزش داده باشند .در اینجا  منظور ما از نفرات اول سازمانتان همان علی و رضا و نرگس و مینا هستند . اما مشاور گروه مینا جزء نفراول سازمان شما محسوب نمیشود ) به این شکل.

(سود شما بر روی فروش سازمانتان) میشود( از چپ به راست بخوانید)

 

 ({ عدد ثابت 600 } ضربدر{ امتیاز نفرات اولتان با گروهشان} )  ضربدر (درصد تخفیف نفرات اول سازمانتان) منهای (درصد تخفیف شما )

(و با این حساب این سود شما بر روی فروش علی است )

 3.816 تومان میشود ({عدد ثابت 600}  ضربدر{ 212 امتیاز علی}) ضربدر  (3%علی) منهای (6%شما )

 (و این سود شما بر روی فروش مینا است )

 3.816 تومان میشود ({عدد ثابت 600}  ضربدر{ 212 امتیاز مینا}) ضربدر  (3%مینا) منهای (6%شما )

(و این سود شما بر روی فروش رضا است )

 3.816 تومان میشود ({عدد ثابت 600}  ضربدر{ 212 امتیاز رضا}) ضربدر  (3%رضا) منهای (6%شما )

(و این سود شما بر روی فروش نرگس است )

 3.816 تومان میشود ({عدد ثابت 600}  ضربدر{ 212 امتیاز نرگس}) ضربدر  (3%نرگس) منهای (6%شما )

 

مجموع سود شما بر روی فروش سازمانتان 15.264 تومان میشود

حال ببینیم که در 3 مرحله قبل چقدر درآمد کسب کرده اید:

مبلغ فروش خودتان: 250.000 تومان است.

مبلغ فروش هر کدام از مشاورانتان 200.000 تومان است.

مجموع فروش خودتان به همراه سازمان فروشتان مبلغ 1.050.000 تومان است.

سود شما

 

 

سود مستقیم

57.500   تومان +

 

حجم فروش شخصی

9.471  تومان +

 

حجم فروش سازمانی

15.264 تومان +

 

کل درآمد شما

 82.235  تومان

 

 

 

سود هر یک از مشاورانتان ( علی و رضا و نرگس و مینا )

 

 

سود مستقیم هر مشاور

46.000 + تومان

 

حجم فروش شخصی هر مشاور

 +3.816   تومان

 

حجم فروش سازمانی هر مشاور

ندارند

 

در آمد هر کدام از مشاورانتان

49.816 تومان





 

این یک مثال فرضی بود .

یادتان باشد که درآمد شما به میزان فعالیت ( فروش )خودتان و سازمان فروشتان بستگی دارد و نه تعداد افراد اضافه شده به گروه.

مثال دوم : با توجه به شکل سازمان فروش روبرو  درآمد هر یک از مشاوران این سازمان  را محاسبه کنید.

امتیاز گروه شما ( 636 امتیاز علی + 212 نرگس + 424 مینا +212 رضا + 265 امتیاز خودتان ) = 1749 امتیاز و شما 9% میشوید.

امتیاز گروه علی ( 212 علی +212 محمد + 212 سهراب )= 636 امتیاز و 6% میشود

امتیاز گروه مینا ( 212 امتیاز مینا + 212 نگین) = 424 امتیاز و 3% میشود

امتیاز گروه رضا ( 212 امتیاز مهسا + صفر امتیاز رضا) = 212 امتیاز و 3% میشود


(سود شما بر روی فروش سازمانتان) میشود ( از چپ به راست بخونین)

 ({ عدد ثابت 600 } ضربدر{ امتیاز نفرات اولتان با گروهشان} )  ضربدر (درصد تخفیف نفرات اول سازمانتان) منهای (درصد تخفیف شما )

یعنی

11.448 تومان میشود ({عدد ثابت 600}  ضربدر{ 636 امتیاز علی}) ضربدر  (6%علی) منهای (9%شما )

و این سود شما بر روی فروش گروه  علی است


15.264 تومان میشود ({عدد ثابت 600}  ضربدر{ 424 امتیاز مینا}) ضربدر  (3%مینا) منهای (9%شما )


 و این سود شما بر روی فروش گروه مینا است


3.816 تومان میشود ({عدد ثابت 600}  ضربدر{ 212 امتیاز رضا}) ضربدر  (3%رضا) منهای (9%شما )


و این سود شما بر روی فروش رضا است


3.816 تومان میشود ({عدد ثابت 600}  ضربدر{ 212 امتیاز نرگس}) ضربدر  (3%نرگس) منهای (9%شما )


و این سود شما بر روی فروش نرگس است


صفر تومان میشود ({عدد ثابت 600}  ضربدر{ 212 امتیاز مهسا}) ضربدر  (3%مهسا) منهای (0% رضا )

و این سود رضا بر روی فروش مهسا  است


مجموع سود شما بر روی فروش سازمانتان 49.608 تومان میشود

 

حال ببینیم که روی  سود مستقیم و حجم فروش شخصی و حجم فروش سازمانی شما چقدر درآمد کسب کرده اید:

سود شما

سود مستقیم

 57.500   تومان +

حجم فروش شخصی

  17.325  تومان +

حجم فروش سازمانی

49.608   تومان +

کل درآمد شما

 124.433  تومان

 

 

 

درآمد  سایر اعضای گروه را شما محاسبه کنید

.

4- پاداش

زمانی که شما برای 6 ماه در یک سال بتوانید به رده 21% برسید و امتیازی بیش از 10.000 امتیاز کسب کنید شما علاوه بر مبلغ 1.137.498 تومان درآمدی که به سه روش قبلی کسب میکردید مبلغ 1.000.000 تومان پاداش نیز از طرف اوریف لیم جهت قدر دانی از تلاش و زحمات شما برای آموزش و مدیریت گروه فروش فعالی که تشکیل داده اید به شما اهدا خواهد شد. همچنین هر کدام از اعضای سازمان فروش شما هم که بتواند چنین رده ای را کسب نماید به ایشان نیز چنین پاداشی تعلق خواهد گرفت.

و این شروع پاداش های اوریف لیم است ...

در مراحل مختلف با توجه به امتیاز کسب شده توسط شما و گروهتان پاداش هایی از طرف اوریف لیم به شما اهدا میشود مثلا

سنجاق سینه 12 و 15 و 18 و 21 درصد و سنجاق سینه طلا ، الماس، یاقوت.....  و پاداش های نقدی1 و 2 و 3 و 4 میلیون تا 1 میلیارد تومانی........ برنامه سفر اوریف لیم و دعوت به سمینار های بین المللی .........برنامه خودرو اوریف لیم و ...........

دایرکتورها در رده های بالا با توجه به رده کسب کرده در هر دوره ، هر ساله در یکی از چهار کنفرانس بین المللی که توسط اوریف لیم در یکی از نقاط دیدنی جهان برگزار میشود شرکت می کنند، مثل ...

 بالی (2001)              رودز (2002)           تونس (2003)       تنریف (2004)    مالزی (2005)     آفریقای جنوبی (2006) اسپانیا (2007)     یونان (2008)

نا گفته نماند که هیچ نوع سقف درآمدی در اوریف لیم وجود ندارد و شما میتوانید با توجه به میزان فعالیت خود و گروهتان مبلغی بین 0 تا 1.000.000.000 تومان درآمد داشته باشید.

حال چگونه مشاور شوید و چطور شروع کنید؟

— فرم اشتراک را از اسپانسر خود یا یکی از مدیران ارشد گروه آریا اوریف لیم که در استان شما است و یا به استان محل اقامت شما نزدیک است بگیرید و به دقت مطالعه نمایید و سپس آن را تکمیل نمایید. سپس با توجه به بروشور راهنمایی که به همراه فرم اشتراک و سایر بروشور ها و اطلاعات تکمیلی برای شما ارسال میشود ، فرم اشتراک را تکمیل نمایید وهمراه با هزینه دریافت استارتر کیت و هزینه عضویت را که جمعا مبلغ 19000 تومان میشود به حساب شرکت بریزید و نسخه صاحب حساب را به همراه فرم اشتراک و یک برگ تصویر کارت ملی به صورت پشت و رو را به آدرس شرکت پست نمایید و یا حضورا به دفتر شرکت در تهران مراجعه نمایید و اشتراک خود را ثبت نمایید و سپس استارتر کیت (ابزار کار مورد نیاز) را دریافت کنید.

سپس

— خودتان را متعهد کنید متناسب با اهداف و رویاهایتان انرژی و وقت صرف کنید.

— و این کارها را انجام دهید:

— کاتالوگ را به اطرافیان نشان دهید و سفارش بگیرید.

— دیگران را دعوت کنید به اوریف لیم و گروه مشاوران شما بپیوندند و سازمان فروش خود را تشکیل دهید.

— در جلسات، دوره های آموزشی و گردهم آیی ها شرکت کنید تا اطلاعات فردی و مدیریتی خود را بالا ببرید.

در پایان این نکته را هم متذکر میشویم که فرصت درآمد زایی اوریف لیم راه یک شبه پول دار شدن نیست و برای رسیدن به درآمد مناسب و بالا باید تلاش و برنامه ریزی دقیقی انجام دهید. تمامی مدیران و مشاوران گروه آریا به شما کمک خواهند کرد تا شما به اهداف و آرزو هایتان دست یابید و کار فروش مستقیم یک کار گروهی و همراه با همکاری و هم فکری است و ما در قالب یک تیم هدفی واحد را دنبال مینماییم و آن هدف چیزی جز سه اصل اساسی در اوریف لیم نیست.

جذاب باشید
اوریف لیم سری کاملی از لوازم زیبایی مرغوب عرضه می کند. بهداشت و زیبایی طبیعی از سوئد با درهم آمیختن خرد طبیعت و برترین های دانش.

درآمد کسب کنید
با استفاده از فرصت کسب درآمد منحصر به فرد اوریف لیم، امروز درآمد کسب کنید و فردا رویاهایتان را محقق کنید.

خوش بگذرانید
با افراد جدید آشنا شوید، مشاوران تازه ای پیدا کنید، در حین رشد حرفه ای و فردی خود برای کسب دست آوردهایتان مورد تشویق قرار گیرید.

از این فرصت استفاده کنید و کار فوق العاده ای را شروع کنید

 آیا می دانستید که میران درآمد در شرکت اوریف لیم هیچ محدودیتی ندارد؟

آیا می دانستید که در حال حاضر، رکورد بیشترین میزان درآمد از اوریف لیم ایران مربوط به یک آقای پزشک بوده و به طور متوسط، معادل ماهیانه ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان است؟

آیا می دانستید که همین رکورد در جهان، متعلق به یک خانم روسی است که پیش از آغاز همکاری با اوریف لیم، یعنی تا ۱۳ سال پیش، خانه دار بوده؟ در حال حاضر او درآمدی در حدود ۱۰۰،۰۰۰ دلار در ماه دارد!

آیا می دانستید که در سال ۲۰۰۸، شرکت اوریف لیم، تنها در ایران، مجموعا مبلغ ۱۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیارد!) تومان به مشاورین این شرکت پرداخت کرده است؟

آیا می دانستید اوریف لیم اولین و بهترین شرکت فروش مستقیم در ایران است ؟

آیا میدانستید که تنها حدود ۱٪ از مشاوران اوریف لیم، به این کار به چشم یک نتورک قانونی نگاه می کنند و به دنبال فروش زیاد کالا نیستند؟ در نتیجه این گروه، به تنهایی بیش از ۵۰٪ مبالغ پرداختی اوریف لیم را به خود اختصاص می دهند؟

شما هم از این فرصت استفاده کنید و مشاور اوریف لیم شوید.

مطمئناً این بهترین فرصت برای ساختن زندگی جدید برای شماست  چون همه میتوانند در اوریف لیم موفق باشند فقط کافی است باور کنید که شما هم میتوانید .

کار با اوریف لیم بدون ریسک است چون شما سرمایه گذاری در این کار  ندارد که ضرری به دنبال داشته باشد   تنها با 15.500 تومان شما هم میتوانید از این فرصت استفاده نمایید.  تنها سرمایه  شما در این کار وقت و تلاش است.

.چطور می توان یک شرکت فروش مستقیم قانونی انتخاب کرد؟

  سود جویان از موفقیت شیوه فروش مستقیم برای به دست آوردن سریع پول سوء استفاده میکنند.این شرکت ها با عنوان طرح های هرمی pyramidشناخته شده اند وضرر زیادی به توزیع کنند گان وارد می کنند . پیش از این که فروشنده مستقیم  (نماینده فروش وتوزیع) یک شرکت شوید این سؤالات را از خودتان بپرسید باید بدانید که  چهار تفاوت اصلی بین شرکت های هرمی وجود دارد.

1-       نوع محصول یا خدماتی که شرکت ارائه میکند چیست ؟ آیا شرکت محصول یا خدمات واقعی با قیمتی مناسب ارایه می کند ( همانند سکه های طلایی که در بعضی شرکتهایی که به سوء  استفاده از روش فروش در ایران آن را با قیمتی 10 برابر قیمت واقعی ارائه میشوند.)؟ و آیا این محصولات جنبه مصرفی دارند یا همانند شرکت های هرمی جنبه سرمایه گذاری؟

2-       طرح درآمد زایی آن شرکت وابسته به فروش محصول یا خدمات است  و یا مانند شرکت های هرمی صرفا بر گرفتن نیروهای جدید تکیه میکنند؟ (شرکت اوریف لیم که با فروش محصولات مرغوب فعالیت میکند و شما اگر 100 مشاور به شرکت معرفی کنید اما هیچ فروشی انجام ندهند شما درآمدی نخواهید داشت  اما  بعضی شرکت های هرمی  در قبال ورود افراد و عضو گیری درآمد کسب میکردند)  و مطمئن شوید برای همکاری و شروع به فعالیت  شما را تحت فشار قرار نمی دهند.

3-       حجم سرمایه گذاری شما در شرکت چه میزان است یا برای شروع به کار چه مبلغی را باید بپردازید؟ مثلا بعضی از شرکت های هرمی برای شروع به کار مبالغ هنگفتی مثلا حداقل 500 هزار تومان و بیشتر را مطالبه میکردند و هیچ گونه رسید یا مدرک و حساب بانکی مشخص و قانونی ای برای دریافت و نگهداری این مبالغ وجود نداشت اما مبلغ مورد نیاز برای شروع به کار در شرکت اوریف لیم تنها 15.500 تومان است که آن هم به طور غیر مستقیم  به شما برگشت داده میشود که هیچ گونه ریسکی در آن نیست همچنین این مبلغ به حساب بانکی شرکت در بانک های ملی و پاسارگاد واریز و قابل پیگیری میباشد.  ( این مبلغ 15.500 تومان  جهت خرید ابزار کار و بسته استارتر کیت دریافت میشود ) همچنین میزان سرمایه گذاری آن شرکت در گشور شما و همچنین پیشینه آن  و وجود مدرک قانونی و شماره ثبت شرکت جهت فعالیت به صورت فروش مستقیم را بررسی کنید. ( میزان سرمایه گذاری شرکت اوریف لیم در ایران 200 میلیارد دلار است و مدت 3 سال است که در ایران و 42 سال در دنیا به این روش فروش میکند و دارای مجوز فعالیت با شماره ثبت 240139 در اداره ثبت شرکت هاست که با مراجه به سایت این سازمان قابل استناد و پیگیری میباشد همچنین شعبه اصلی شرکت در ساختمان 10 طبقه در تهران ، سید خندان است که میتوانید از نزدیک با کارکنان و مسولین شعبه دیدار داشته باشید و این دال بر قانونی بودن این شرکت است)

4-       ساختار شبکه ای آن چگونه است ؟ مثلا آیا هر عضوی میتواند به تنهایی هم کسب درآمد کند یا  همانند شرکت های هرمی برای کسب درآمد ملزم به عضویت فرد جدیدیست و آیا همانند شرکت های هرمی ساختار از پیش تعیین شده ای برای این سازمان در نظر گرفته شده است ( مانند بعضی شرکت های هرمی که شما باید تنها دونفر عضو جدید بیاورید و آن دو نفر هم باید دو نفر بیاورند  و الی آخر)  یا شما ملزم به رعایت هیچ نوع ساختاری نیستید همانند اوریف لیم شما میتوانید مستقیم 10 یا 20 و بی نهایت مشاور جدید را به شرکت معرفی و آن ها هم به همین شکل  و با دادن آموزش و کمک  به گروه مشاوران خود در آمد کسب کنید.

سایر  مواردی که باید در نظر بگیرید.

4-   آیا موازین حمایتی از اعضا در نظر گرفته شده اند؟

5-   آیا شرکت مذکور ضمانت برگرداندن کالا ارائه می دهند؟

6-   آیا شرکت عضو فدراسیون جهانی فروش مستقیم(WFDSA)می باشد؟

  برای اطمینان واطلاع از جزئیات می توانید با فدراسیون جهانی فروش مستقیم  (WFDSA) تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر نیز به سایت اینتر نتی این مجموعه با آدرس www.wfdsa.org مراجعه کنید

  مزایای فروش مستقیم برای فروشنده مستقیم

 1-   باور کردن مسیر شغلی

2-   فرصت کسب و درآمد مناسب و قابل تغییر

3-   انتخاب ساعات کاری

4-   امکان پایه ریزی تجارت خود با حداقل سرمایه

5-   فرصتی برای کار پاره وقت وقابل تبدیل به کار تمام وقت

6-   عدم لزوم دارا بودن مهارت های خاص

7-   عدم اعمال تبعیض سنی و جنسی

8-   فراهم کردن آموزش و حمایت لازم و کافی توسط شرکت

9-   در دسترس بودن سری متنوعی از محصولات

  10- به دست آوردن وجه فردی و گسترش ارتبا طات اجتماعی

 

     مزایای فروش مستقیم برای مشتری

    1-فرصت امتحان کردن کالا

    2-مشاوره و نمایش خصوصی کالا در

        محیطی دوستانه

    3-تحویل سفارش در منزل

    4-حق انصراف از خرید طی زمان مشخص

    5-ارتباط مستقیم با فروشنده

    6-ضمانت و خدمات پس از فروش

    7-خرید در ساعات دلخواه

دوستانی که مایلند از فرصت درآمد زایی اوریف لیم و همچنین معرفی و فروش محصولات بهره مند شوند کافی است که با مشخصات قید شده در انتهای متن تماس بگیرن یا پیام کوتاه بفرستند و  آدرس و مشخصاتشون رو ارسال کنن تا فرم اشتراک برای آنها ارسال شود.

دوستان جهت انجام مشاوره و فروش محصولات اوریف لیم با آموزش و حمایت کامل توسط تیم آموزشی مشاوران اوریف لیم گروه آریا با حمایت کامل بدون نیاز به سرمایه فقط همان هزینه عضویت یا اشتراک . در شهر های

یزد – کرمان – ایلام – تبریز- مشهد – خرم آباد – همدان - اهواز - رشت –ساری – تهران – بیرجند – بجنورد – شهرکرد – کردستان – کرمانشاه – سمنان – اراک – قزوین – قم – زاهدان – شیراز – اصفهان – بندرعباس - کرج

در صورت تمایل به من میل بزنید یا با  شماره  تماس حاصل فرمایید تا نسبت به ثبت اشتراک آنها و سایر مراحل آموزش و حمایت اقدام شود.

دوستان دیگری هم که در سایر شهرستان ها هستند در صورت تمایل میتوانند با ما همکاری کنند و از این فرصت استفاده کنند. تمام آموزش ها و حمایت ها به صورت رایگان خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و در جلسات رایگان معرفی فرصت اوریف لیم شرکت نمائید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد