مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

چرا اوریف لیم را برای کار انتخاب می کنیم؟

۱)    اوریف لیم همیشه تابع اصول اخلاقی است.

2)    کیفیت محصولاتی که ارایه می کند بسیار بالاست.

3)    از پیشرفته ترین واحد توسعه تحقیقات در اروپا برخوردار است.

4)    محصولات آن طبیعی است و هیچ زیانی به طبیعت وارد نی کند.

5)    محصولات اوریف لیم در همه جای دنیا از یک کیفیت برخوردار هستند و همه در یک کارخانه تولید می شوند.

کلیه اعمال آن قانونی است و همه کالاها دارای برچسب وزارت بهداشت هستند و پروسه واردات آن ها کاملاً قانونی صورت می گیرد.

همین امروز به جمع ما بپیوندید.

تجارت مستقیم -فروش مستقیم::دروازه شما به سوی موفقیت

از این فرصت استفاده کنید کار فوق العاده ای را شروع کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که درست است که شما به طور مستقل تجارت میکنید ولی هیچ وقت تنها نیستید.همه در اوریف لیم متعهد هستند تا شما از بهترین حمایت و پشتیبانی ممکن بر خوردار شوید و به شما کمک میکنند تا به اهداف شخصی و مالی تان برسید

ما برایتان آرزوی موفقیت های بزرگ را داریم 

مشاور فروش در شرکت اوریف لیم

شاید در ذهن شما این سوالات پیش آمده باشد که مشاور اوریف لیم یعنی چه و یک مشاور چه کسی است و چه کاری انجام میدهد و چگونه میتوان مشاور فروش اوریف لیم شد و مشاور بودن چه سودی دارد و سوالاتی از این قبیل.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که در این قسمت توضیح مختصر ی در این زمینه ارائه بدهم شاید مورد توجه شما قرار بگیرد و شما نیز تصمیم بگیرید از این فرصت عالی استفاده کنید و یکی از مشاوران اوریف لیم شوید.

ناگفته نماند که اوریف لیم عرضه و فروش محصولات خود را تنها از طریق مشاوران خود انجام میدهد یعنی شما تنها از طریق مشاوران فروش اوریف لیم میتوانید محصولات را خریداری نمایید نه در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و این جواب سوالی است که در ذهن خیلی ها جا افتاده است که چرا با اینکه اوریف لیم ادعا میکند که 41 سال سابقه تولید لوازم آرایشی بهداشتی دارد اما تا همین یکی دو سال اخیر نامی از آن در ایران شنیده نشده ؟

در جواب بابید بگوییم  که چون عرضه محصولات از طریق مشاوران صورت میگیرد و  در ایران شعبه ای از شرکت وجود نداشته که مشاوران بتوانند از طریق آن محصولات را تحویل گرفته و به فروش برسانند مارک اوریف لیم در ایران شناخته شده نبود اما از مدت یک سال و خورده ای پیش که شرکت فعالیت رسمی خود را در ایران شروع کرده با استقبال فراوان مردم مواجه شده به طوری که هم اکنون بیش از ۳۰۰۰۰ مشاور اوریف لیم در ایران   به همراه ۲ میلیون مشاوری که در سراسر دنیا مشغول به فعالیت هستند .و اوریف لیم با این روش فرصت نامحدود درآمدی برای مشاوران خود فراهم نموده است که هر کس با توجه به میزان فعالیتش درآمد کسب میکند . و به جای استفاده از روش سنتی عرضه کالا از روش فیس تو فیس یا فرد به فرد استفاده میکند.

اگر بفکر پر کردن اوقات فراغت خود با یک کار پاره وقت هستید،

اگر این اوقات فراغتتان، زمان معینی ندارد و ممکن است روزها و زمانش تغییر کند

اگر می خواهید از این زمان بهترین استفاده را بکنید و کار پاره وقتی را انجام دهید که در آن خودتان رئیس خود باشید و مدیریت زمان آن نیز برعهده خودتان باشد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد