مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

به اوریف لیم ایران خوش آمدید.

به اوریف لیم ایران خوش آمدید!

 
 

سرگذشت اوریف لیم بسیار جالب است؛

بیش از چهل سال است که این شرکت با ایجاد تغییر در زندگی زنان و مردان توانسته است تا یکی از راهبران جهانی فروش مستقیم در بین شرکت های محصولات آرایشی - بهداشتی باشد. اوریف لیم با اعتقاد و تعهد به مسئولیت اجتماعی، برای همۀ افراد - نه تنها در سوئد بلکه در سرتاسر دنیا - فرصت اقتصادی ایجاد کرده است.


ارزش هایی چون باهم بودن سر زندگی و اشتیاق سبب شده است تا بیش از دو میلیون مشاور فروش در 61 کشوردنیا داشته باشیم. آنها هم درست مثل شما روزی تصمیم گرفتند تا به اوریف لیم بپیوندند. در اوریف لیم، فرصت افراد برای دستیابی به موفقیت، خوشبختی تحقق رویاها برابر است.


اوریف لیم روش منحصر به فردی در فروش مستقیم پیشنهاد می کند، کار با اوریف لیم به شما آسودگی و انعطاف کامل می دهد. شما می توانید پاره وقت کار کنید یا تمام وقت، شما تعیین می کنید که چقدردرآمد کسب کنید،ساعات کاری تان را انتخاب می کنید و رئیس خودتان خواهید بود.


کاتالوگ های اوریف لیم محصولات جالبی را در ایران معرفی کرده اند. کاتالوگ را به افراد بیشتری نشان دهید وسفارش بگیرید. در صورت تمایل از دیگران دعوت کنید تا به اوریف لیم بپیوندند و درجلسۀ معرفی فرصت اوریف لیم، گردهمایی ها و دوره های آموزشی شرکت کنند.


لحظات خوشی را برایتان آرزو می کنم!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد